Difference between revisions of "Pázmány nyomában: Tanulmányok Hargittay Emil tiszteletére (Q482920)"
From wikibase-docker
TuskesAnna (talk | contribs) (Created claim: annotation (P18): Ajkay Alinka: Egy hipotézis és néhány bizonyság, 13–17. [Pázmány Péterről]; Bajáki Rita: Mit üzen Pázmány?, 19–23; Balázs Mihály: Forgách Imre és Béza levélváltása, 25–30; Bán Izabella: Pázmány bűnbánati zsoltárai a prédikációk tükrében, 31–34;) |
TuskesAnna (talk | contribs) (Changed claim: annotation (P18): Ajkay Alinka: Egy hipotézis és néhány bizonyság, 13–17. [Pázmány Péterről]; Bajáki Rita: Mit üzen Pázmány?, 19–23; Balázs Mihály: Forgách Imre és Béza levélváltása, 25–30; Bán Izabella: Pázmány bűnbánati zsoltárai a prédikációk tükrében, 31–34; Bartók István: „Stabat mater” (?) [!] (Jegyzetek egy Pázmány-prédikációhoz), 35–40; Báthory Orsolya: A lúd, a hattyú és a Felelet, 41–47 [Pázmány Felelet című művéről]; Bene Sándor: Andreas Pannonius lélek...) |
||
Property / annotation | Property / annotation | ||
- | + | Ajkay Alinka: Egy hipotézis és néhány bizonyság, 13–17. [Pázmány Péterről]; Bajáki Rita: Mit üzen Pázmány?, 19–23; Balázs Mihály: Forgách Imre és Béza levélváltása, 25–30; Bán Izabella: Pázmány bűnbánati zsoltárai a prédikációk tükrében, 31–34; Bartók István: „Stabat mater” (?) [!] (Jegyzetek egy Pázmány-prédikációhoz), 35–40; Báthory Orsolya: A lúd, a hattyú és a Felelet, 41–47 [Pázmány Felelet című művéről]; Bene Sándor: Andreas Pannonius lélekfelfogásának forrásaihoz (Bartholomaeus Anglicus: De proprietatibus rerum), 49–76 [forrásközlés is]; Bitskey István: Pázmány prédikációi és a Tridentinum, 77–86; Paul Richard Blum: Péter Pázmánys Seelenlehre, 87–94; Bogár Judit: Pázmány Péter alakja a 18. századi protestáns irodalomtörténet-írásban, 95–102; Csorba Dávid: Kálvinista kalauzok, 104–111 [Pázmány Péter: Kalauz]; Csörsz Rumen István: Közelítések a 18. századi magyar közköltészet humorához, 113–120; Amedeo di Francesco: Pázmány képe Márai Sándor műveiben, 121–128; Dóbék Ágnes: Pázmány-recepció és intertextualitás 20. századi művekben, 129–137; T. Erdélyi Ilona: Peregrináció és tudásvágy. (Somosi János sárospataki tanár úti naplója 1814-ből), 139–146; Fazekas Gergely Tamás – Száraz Orsolya: „A’ mint ezt Pázmány Péter cardinál szépen meg mutattya”. (Kolosvári Pál és a Haller György felett mondott halotti prédikációja (1730), 147–157; Finta Gábor: A múlt különbözősége (Babits Mihály Októberi ájtatosság), 159–165; Forgó András: Pázmány Péter a 18. század végi vallásügyi vitában (Egy röpirat tanulságai), 167–170; Gábor Csilla: Elmélet a gyakorlatban: Pázmány prédikációja az elmélkedésről és az imádságról, 171–176; Guttmann Barnabás: Pázmány Péter Erdély önálló államiságát?, 177–182; Horváth Csaba Péter: Hogyan írt prédikációt Telegdi Miklós és Pázmány Péter?, 183–191; Horváth Kornélia: A nyelv reflexiója az irodalmi szövegben (Ottlik Géza: Minden megvan), 193–198; Hubert Ildikó: Szaicz Leó, szép és ritkább magyar mondások, 199–206; (Hungarian) |
Revision as of 12:48, 23 September 2024
No description defined
Language | Label | Description | Also known as |
---|---|---|---|
English |
Pázmány nyomában: Tanulmányok Hargittay Emil tiszteletére
|
No description defined
|
Statements
2013
0 references
Ajkay Alinka: Egy hipotézis és néhány bizonyság, 13–17. [Pázmány Péterről]; Bajáki Rita: Mit üzen Pázmány?, 19–23; Balázs Mihály: Forgách Imre és Béza levélváltása, 25–30; Bán Izabella: Pázmány bűnbánati zsoltárai a prédikációk tükrében, 31–34; Bartók István: „Stabat mater” (?) [!] (Jegyzetek egy Pázmány-prédikációhoz), 35–40; Báthory Orsolya: A lúd, a hattyú és a Felelet, 41–47 [Pázmány Felelet című művéről]; Bene Sándor: Andreas Pannonius lélekfelfogásának forrásaihoz (Bartholomaeus Anglicus: De proprietatibus rerum), 49–76 [forrásközlés is]; Bitskey István: Pázmány prédikációi és a Tridentinum, 77–86; Paul Richard Blum: Péter Pázmánys Seelenlehre, 87–94; Bogár Judit: Pázmány Péter alakja a 18. századi protestáns irodalomtörténet-írásban, 95–102; Csorba Dávid: Kálvinista kalauzok, 104–111 [Pázmány Péter: Kalauz]; Csörsz Rumen István: Közelítések a 18. századi magyar közköltészet humorához, 113–120; Amedeo di Francesco: Pázmány képe Márai Sándor műveiben, 121–128; Dóbék Ágnes: Pázmány-recepció és intertextualitás 20. századi művekben, 129–137; T. Erdélyi Ilona: Peregrináció és tudásvágy. (Somosi János sárospataki tanár úti naplója 1814-ből), 139–146; Fazekas Gergely Tamás – Száraz Orsolya: „A’ mint ezt Pázmány Péter cardinál szépen meg mutattya”. (Kolosvári Pál és a Haller György felett mondott halotti prédikációja (1730), 147–157; Finta Gábor: A múlt különbözősége (Babits Mihály Októberi ájtatosság), 159–165; Forgó András: Pázmány Péter a 18. század végi vallásügyi vitában (Egy röpirat tanulságai), 167–170; Gábor Csilla: Elmélet a gyakorlatban: Pázmány prédikációja az elmélkedésről és az imádságról, 171–176; Guttmann Barnabás: Pázmány Péter Erdély önálló államiságát?, 177–182; Horváth Csaba Péter: Hogyan írt prédikációt Telegdi Miklós és Pázmány Péter?, 183–191; Horváth Kornélia: A nyelv reflexiója az irodalmi szövegben (Ottlik Géza: Minden megvan), 193–198; Hubert Ildikó: Szaicz Leó, szép és ritkább magyar mondások, 199–206; (Hungarian)
0 references
mib2013Ajkay 2013
0 references