Difference between revisions of "Facebook és Horatius (Q489516)"
From wikibase-docker
BendaMihaly (talk | contribs) |
BendaMihaly (talk | contribs) (Created claim: related person entity (P192): Cécile Tormay (Q49747)) |
||
| Property / related person entity | |||
| + | |||
| Property / related person entity: Cécile Tormay / rank | |||
| + | Normal rank | ||
Revision as of 12:14, 6 March 2025
Zsuppán András, summary article, Heti Válasz, 2012
| Language | Label | Description | Also known as |
|---|---|---|---|
| English |
Facebook és Horatius
|
Zsuppán András, summary article, Heti Válasz, 2012
|
Statements
Zsuppán András
0 references
Facebook és Horatius (Hungarian)
0 references
Vita a kerettantervekről (Hungarian)
0 references
12.
0 references
46.
0 references
2012
0 references
16-18
0 references
Az oktatási rendszer átalakításának sarokkövei az új kerettantervek. A polgári műveltségeszmény csak a gimnáziumokban érvényesül, a szakiskolába járóktól a jövőben annyi tudást sem várnak el, mint egy friss bevándorlótól. Az elhibázott szakképzési reform a társadalom kettészakadásához vezethet. A magyar irodalmi oktatásba Herczeg Ferenc és Tormay Cécile még mint választható szerző sem fért bele. Wass Albert az általános iskolai tananyagban a meséivel szerepel, Nyirő József is csak ajánlott. A kortárs szerzők közül Kertész Imre Sorstalanság című műve kötelező. (Hungarian)
0 references