Difference between revisions of "Figyeljétek a mesélő embert: Esszék és tanulmányok Lengyel Péterről (Q482924)"

From wikibase-docker
(‎Created claim: annotation (P18): Dérczy Péter: Előszó, 13–19; Pór Péter: Univerzum, nyitott térkép, búcsú – Lengyel Péter epikájáról, 27–37; Horkay Hörcher Ferenc: Kitalált történetek nincsenek. Történet és történelem, 37–51; Bónus Tibor: A korlátozott viszonylagosság (Lengyel Péter prózájáról), 51–76; Visy Beatrix: „Tőle tanultam látni”. A fénykép narratív esztétikája Lengyel Péter műveiben, 76–92; Garami András: A műfajok szerepe a Lengyel Péter-regények narrációjában, 92–107;...)
(‎Created claim: annotation (P18): Győrffy Miklós: Mellékszereplők, 203–206; Molnár Gábor Tamás: A felejtés visszafordítása, 206–227; Horkay Hörcher Ferenc: Az Ottlik-Lengyel szál. Hommage, variáció, beavatási szertartás, 227–238; Csalog Zsolt: Lengyel Péter: Cseréptörés, 241–245; Soltész Márton: „Szelíd lázadás az érvényes norma ellen”. Bevezetés Csalog Zsolt Cseréptörés-kritikájához, 245–257; Albert Pál: Cseréptörés Budapesten, 257–263; Thomka Beáta: Az emlékezés szélén, 263–267...)
Property / annotation
 +
Győrffy Miklós: Mellékszereplők, 203–206; Molnár Gábor Tamás: A felejtés visszafordítása, 206–227; Horkay Hörcher Ferenc: Az Ottlik-Lengyel szál. Hommage, variáció, beavatási szertartás, 227–238; Csalog Zsolt: Lengyel Péter: Cseréptörés, 241–245; Soltész Márton: „Szelíd lázadás az érvényes norma ellen”. Bevezetés Csalog Zsolt Cseréptörés-kritikájához, 245–257; Albert Pál: Cseréptörés Budapesten, 257–263; Thomka Beáta: Az emlékezés szélén, 263–267; Kulcsár-Szabó Ernő: Családregény és „kistörténelem”, 267–272; Dérczy Péter: A történet nyomozása, 272–276; Radvánszky Anikó: Loci memoriae. Az emlékezés tér- és időbeli alakzatai Lengyel Péter Cseréptörés című regényében, 276–288; Bazsányi Sándor, Wesselényi-Garay Andor: „…ennek a percnek a városát…”, 288–309; Bán Zsófia: Pingvinboci, jampampuli és a létező irdatlan hatalma. A fénykép fenomenológiája Lengyel Péter Búcsú és Cseréptörés című műveiben, 309–325; Balassa Péter: Ricercare: Keresni, 329–338; Radnóti Sándor: Valamennyi klasszikus legény, 338–347; Szörényi László: Homo paleohungaricus, 347–350; Mészáros Andor: Az apának és a fiúnak, 350–357; Erdődy Edit: Rejtély az Orfeumban, 357–362; Károlyi Csaba: „Ellakni, nézelődni”. Lengyel Péter Macskakő című regényéről, 362–368; Hanák Péter: Hasznos ismereteket terjesztő detektív regény, 368–377; Győrffy Miklós: Macskakő, 377–381; Papp Ágnes Klára: Történet a történetről, 381–391; Török András: Lengyel Péter: Macskakő, 391–404; Kovács Eszter: „Ők: Mi. Mi:Ők”, 404–418; (Hungarian)
Property / annotation: Győrffy Miklós: Mellékszereplők, 203–206; Molnár Gábor Tamás: A felejtés visszafordítása, 206–227; Horkay Hörcher Ferenc: Az Ottlik-Lengyel szál. Hommage, variáció, beavatási szertartás, 227–238; Csalog Zsolt: Lengyel Péter: Cseréptörés, 241–245; Soltész Márton: „Szelíd lázadás az érvényes norma ellen”. Bevezetés Csalog Zsolt Cseréptörés-kritikájához, 245–257; Albert Pál: Cseréptörés Budapesten, 257–263; Thomka Beáta: Az emlékezés szélén, 263–267; Kulcsár-Szabó Ernő: Családregény és „kistörténelem”, 267–272; Dérczy Péter: A történet nyomozása, 272–276; Radvánszky Anikó: Loci memoriae. Az emlékezés tér- és időbeli alakzatai Lengyel Péter Cseréptörés című regényében, 276–288; Bazsányi Sándor, Wesselényi-Garay Andor: „…ennek a percnek a városát…”, 288–309; Bán Zsófia: Pingvinboci, jampampuli és a létező irdatlan hatalma. A fénykép fenomenológiája Lengyel Péter Búcsú és Cseréptörés című műveiben, 309–325; Balassa Péter: Ricercare: Keresni, 329–338; Radnóti Sándor: Valamennyi klasszikus legény, 338–347; Szörényi László: Homo paleohungaricus, 347–350; Mészáros Andor: Az apának és a fiúnak, 350–357; Erdődy Edit: Rejtély az Orfeumban, 357–362; Károlyi Csaba: „Ellakni, nézelődni”. Lengyel Péter Macskakő című regényéről, 362–368; Hanák Péter: Hasznos ismereteket terjesztő detektív regény, 368–377; Győrffy Miklós: Macskakő, 377–381; Papp Ágnes Klára: Történet a történetről, 381–391; Török András: Lengyel Péter: Macskakő, 391–404; Kovács Eszter: „Ők: Mi. Mi:Ők”, 404–418; (Hungarian) / rank
 +
Normal rank

Revision as of 13:07, 23 September 2024

No description defined
Language Label Description Also known as
English
Figyeljétek a mesélő embert: Esszék és tanulmányok Lengyel Péterről
No description defined

    Statements

    0 references
    0 references
    0 references
    2013
    0 references
    640
    0 references
    Dérczy Péter: Előszó, 13–19; Pór Péter: Univerzum, nyitott térkép, búcsú – Lengyel Péter epikájáról, 27–37; Horkay Hörcher Ferenc: Kitalált történetek nincsenek. Történet és történelem, 37–51; Bónus Tibor: A korlátozott viszonylagosság (Lengyel Péter prózájáról), 51–76; Visy Beatrix: „Tőle tanultam látni”. A fénykép narratív esztétikája Lengyel Péter műveiben, 76–92; Garami András: A műfajok szerepe a Lengyel Péter-regények narrációjában, 92–107; Győrffy Miklós: Nyolc év munkája, 107–109; Kurucz Gyula: A csend lírája, 109–112; Visy Beatrix: Holnapelőtt: alapkövek és bazaltkockák – Rövidpróza és a Két sötétedés, 112–130; Csáki Judit: Lengyel Péter: Rondó, 130–133; N. Horváth Béla: Lengyel Péter: Rondó, 133–137; Mészáros Sándor: Lengyel Péter: Rondó, 137–141; Kulcsár-Szabó Zoltán: A történet mint emlék, 141–158; Pomogáts Béla: Ogg második bolygója, 161–164; Vető Péter: Másodsorban. Ogg második bolygója, 164–175; L. Varga Péter: Kánonképző csataterek – jegyzetek Lengyel Péter Ogg második bolygójának fogadtatásához, 175–181; Határ Győző: Lengyel Péter: Mellékszereplők, 185–189; Béládi Miklós: Melléktörténet mellékszereplői, 189–193; Balassa Péter: Árvaság. Próza, 193–197; Albert Pál: Ezüstkorunk könyvespolca, 197–203; (Hungarian)
    0 references
    Győrffy Miklós: Mellékszereplők, 203–206; Molnár Gábor Tamás: A felejtés visszafordítása, 206–227; Horkay Hörcher Ferenc: Az Ottlik-Lengyel szál. Hommage, variáció, beavatási szertartás, 227–238; Csalog Zsolt: Lengyel Péter: Cseréptörés, 241–245; Soltész Márton: „Szelíd lázadás az érvényes norma ellen”. Bevezetés Csalog Zsolt Cseréptörés-kritikájához, 245–257; Albert Pál: Cseréptörés Budapesten, 257–263; Thomka Beáta: Az emlékezés szélén, 263–267; Kulcsár-Szabó Ernő: Családregény és „kistörténelem”, 267–272; Dérczy Péter: A történet nyomozása, 272–276; Radvánszky Anikó: Loci memoriae. Az emlékezés tér- és időbeli alakzatai Lengyel Péter Cseréptörés című regényében, 276–288; Bazsányi Sándor, Wesselényi-Garay Andor: „…ennek a percnek a városát…”, 288–309; Bán Zsófia: Pingvinboci, jampampuli és a létező irdatlan hatalma. A fénykép fenomenológiája Lengyel Péter Búcsú és Cseréptörés című műveiben, 309–325; Balassa Péter: Ricercare: Keresni, 329–338; Radnóti Sándor: Valamennyi klasszikus legény, 338–347; Szörényi László: Homo paleohungaricus, 347–350; Mészáros Andor: Az apának és a fiúnak, 350–357; Erdődy Edit: Rejtély az Orfeumban, 357–362; Károlyi Csaba: „Ellakni, nézelődni”. Lengyel Péter Macskakő című regényéről, 362–368; Hanák Péter: Hasznos ismereteket terjesztő detektív regény, 368–377; Győrffy Miklós: Macskakő, 377–381; Papp Ágnes Klára: Történet a történetről, 381–391; Török András: Lengyel Péter: Macskakő, 391–404; Kovács Eszter: „Ők: Mi. Mi:Ők”, 404–418; (Hungarian)
    0 references
    mib2013Radvánszky 2013
    0 references