Difference between revisions of "Te is olvasol ugye? Pályázati felhívás (Q485361)"

From wikibase-docker
(‎Created claim: genre (P41): news release (Q472391))
(‎Created claim: page(s) (P49): 14.)
 
(9 intermediate revisions by the same user not shown)
Property / annotation
 +
A Supka Géza Alapítvány olvasást népszerűsítő irodalmi pályázata mel középiskolás korú fiatalok számára. (Hungarian)
Property / annotation: A Supka Géza Alapítvány olvasást népszerűsítő irodalmi pályázata mel középiskolás korú fiatalok számára. (Hungarian) / rank
 +
Normal rank
Property / institutional history, history of education, sociology of literature
 +
Property / institutional history, history of education, sociology of literature: Q473972 / rank
 +
Normal rank
Property / institutional history, history of education, sociology of literature
 +
Property / institutional history, history of education, sociology of literature: Q473951 / rank
 +
Normal rank
Property / centuries
 +
Property / centuries: Q474098 / rank
 +
Normal rank
Property / published in
 +
Property / published in: Új Könyvpiac / rank
 +
Normal rank
Property / publication date
 +
2013
Timestamp+2013-00-00T00:00:00Z
Timezone+00:00
CalendarGregorian
Precision1 year
Before0
After0
Property / publication date: 2013 / rank
 +
Normal rank
Property / volume
 +
23.
Property / volume: 23. / rank
 +
Normal rank
Property / issue
 +
2.
Property / issue: 2. / rank
 +
Normal rank
Property / page(s)
 +
14.
Property / page(s): 14. / rank
 +
Normal rank

Latest revision as of 16:59, 3 November 2024

Without an author, news release, Új könyvpiac, 2013
Language Label Description Also known as
English
Te is olvasol ugye? Pályázati felhívás
Without an author, news release, Új könyvpiac, 2013

    Statements

    0 references
    unknown value
    0 references
    0 references
    23.
    0 references
    2.
    0 references
    2013
    0 references
    14.
    0 references
    A Supka Géza Alapítvány olvasást népszerűsítő irodalmi pályázata mel középiskolás korú fiatalok számára. (Hungarian)
    0 references
    0 references