Difference between revisions of "Mit tehet egy iskolai könyvtáros, ha félig vagy egészen online van?: A csíkszeredai Márton Áron Főgimnázium könyvtárosának online könyvtári tevékenysége a koronavírus-járvány idején (Q418294)"

From wikibase-docker
(‎Changed claim: issue (P46): 12.)
 
(5 intermediate revisions by the same user not shown)
Property / page(s)Property / page(s)
-
21–26
+
21–26.
Property / author entity
 +
Property / author entity: Levente Borbé / rank
 +
Normal rank
Property / centuries
 +
Property / centuries: Q474098 / rank
 +
Normal rank
Property / institutional history, history of education, sociology of literature
 +
Property / institutional history, history of education, sociology of literature: Q473947 / rank
 +
Normal rank
Property / institutional history, history of education, sociology of literature
 +
Property / institutional history, history of education, sociology of literature: Q473856 / rank
 +
Normal rank
Property / historical, geographical and linguistic classifications
 +
Property / historical, geographical and linguistic classifications: Q473835 / rank
 +
Normal rank

Latest revision as of 16:49, 1 December 2025

Levente Borbé, összefoglaló cikk, Könyv, Könyvtár, Könyvtáros, 2020
Language Label Description Also known as
English
Mit tehet egy iskolai könyvtáros, ha félig vagy egészen online van?: A csíkszeredai Márton Áron Főgimnázium könyvtárosának online könyvtári tevékenysége a koronavírus-járvány idején
Levente Borbé, összefoglaló cikk, Könyv, Könyvtár, Könyvtáros, 2020

    Statements

    0 references
    Borbé Levente
    0 references
    0 references
    29.
    0 references
    12.
    0 references
    2020
    0 references
    21–26.
    0 references
    Online könyvtári munka és szolgáltatás a világjárvány ideje alatt: a csíkszeredai Márton Áron Főgimnázium könyvtárosának beszámolója. Biblioterápiás tevékenység és online könyvajánlók készítése. Online kapcsolattartás a szakmai közösséggel és az olvasókkal. (Hungarian)
    0 references
    mib2013Borbé 2020
    0 references
    0 references