Difference between revisions of "Lebutítás vagy disszemináció? A kulturális javak átadását gátló tényezők a konstruktivizmus és az újmédia szemszögéből (Q433599)"
From wikibase-docker
VargaSzilvia (talk | contribs) (Created claim: centuries (P251): (Q474098)) |
VargaSzilvia (talk | contribs) (Created claim: principles of approach, methods of analysis (P245): (Q473864)) |
||
| (One intermediate revision by the same user not shown) | |||
| Property / motif and object history, historical and thematic approach, investigation | |||
| + | |||
| Property / motif and object history, historical and thematic approach, investigation: Q473952 / rank | |||
| + | Normal rank | ||
| Property / principles of approach, methods of analysis | |||
| + | |||
| Property / principles of approach, methods of analysis: Q473864 / rank | |||
| + | Normal rank | ||
Latest revision as of 14:45, 17 October 2025
István Medovarszki, scientific paper, Új Pedagógiai Szemle, 2020
| Language | Label | Description | Also known as |
|---|---|---|---|
| English |
Lebutítás vagy disszemináció? A kulturális javak átadását gátló tényezők a konstruktivizmus és az újmédia szemszögéből
|
István Medovarszki, scientific paper, Új Pedagógiai Szemle, 2020
|
Statements
Medovarszki István
0 references
70.
0 references
8–9.
0 references
2020
0 references
76–98.
0 references
A kultúra és a műveltség iskolai keretek között zajló átadása. A konstruktivista pedagógia és a digitális esélyegyenlőség szemszögéből vizsgált gátló tényezők. A tudás átörökítésének konstruktivista útjai. (Hungarian)
0 references
mib2013Medovarszki 2020
0 references