Difference between revisions of "Tanulás=felemelkedés (Q479574)"

From wikibase-docker
(‎Changed claim: annotation (P18): Az oktatás, a tanulás és a női szerep változásainak összefüggései.)
 
(11 intermediate revisions by the same user not shown)
Property / genre
 +
Property / genre: short publication / rank
 +
Normal rank
Property / author entity
 +
Property / author entity: Zsuzsa Rácz / rank
 +
Normal rank
Property / published in
 +
Property / published in: Nők lapja / rank
 +
Normal rank
Property / publication date
 +
20 October 2021
Timestamp+2021-10-20T00:00:00Z
Timezone+00:00
CalendarGregorian
Precision1 day
Before0
After0
Property / publication date: 20 October 2021 / rank
 +
Normal rank
Property / volume
 +
2021.
Property / volume: 2021. / rank
 +
Normal rank
Property / issue
 +
42.
Property / issue: 42. / rank
 +
Normal rank
Property / page(s)
 +
23.
Property / page(s): 23. / rank
 +
Normal rank
Property / related person entity
 +
Property / related person entity: Szécsi Noémi / rank
 +
Normal rank
Property / principles of approach, methods of analysis
 +
Property / principles of approach, methods of analysis: Q473773 / rank
 +
Normal rank
Property / annotation
 +
Az oktatás, a tanulás és a női szerep változásainak összefüggései. (Hungarian)
Property / annotation: Az oktatás, a tanulás és a női szerep változásainak összefüggései. (Hungarian) / rank
 +
Normal rank
Property / institutional history, history of education, sociology of literature
 +
Property / institutional history, history of education, sociology of literature: Q473952 / rank
 +
Normal rank

Latest revision as of 06:30, 27 June 2024

Zsuzsa Rácz, short publication, Nők lapja, 2021
Language Label Description Also known as
English
Tanulás=felemelkedés
Zsuzsa Rácz, short publication, Nők lapja, 2021

    Statements

    0 references
    0 references
    2021.
    0 references
    42.
    0 references
    20 October 2021
    0 references
    23.
    0 references
    Az oktatás, a tanulás és a női szerep változásainak összefüggései. (Hungarian)
    0 references