The following pages link to Iskolakultúra (Q23793):
Displayed 50 items.
View (previous 50 | next 50) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)- „Tanítványod vagyok” Ex voto – Barcsay és Ányos viszonyáról (Q421475) (← links)
- Imitáció és önazonosság Móricz Zsigmond Rokonok című művében (Q421771) (← links)
- Átrajzolt hagyományok, komplementer újvilágok (Q421892) (← links)
- Közelségek és distanciák. [A térbeli létérzés határ[talanság]airól] (Q421899) (← links)
- Nádasdy Ferenc könyvtára (Q422031) (← links)
- A tantervi szabályozás dilemmái és lehetőségei az irodalomtanításban (Q422582) (← links)
- Beck Zoltán a romológiáról, (Q422979) (← links)
- Vágyszövegek, üres helyek. [Erotika és/vagy pornográfia a kortárs prózában] (Q423058) (← links)
- A nyelv mint ellenség. [Agota Kristof szövegei] (Q423063) (← links)
- Andersen motívumok Babits Mihály és Nemes Nagy Ágnes költészetében. [A gyermeki megismerői pozíció és a tárgyias irányultság archetipikus vonásai] (Q423426) (← links)
- Nők, mozgalmak, szociabilitások (Q423961) (← links)
- Metanarratív kommentárok a Szent Péter esernyője szövegében (Q424113) (← links)
- Kompozíció és orális nyelvhasználat összefüggései az Esti Kornél kalandjai szövegében (Q424120) (← links)
- Irodalomértés és kreatív szöveg-feldolgozás a digitális magyarórán (Q424194) (← links)
- Literary Reading and Creative Activities in the Digital Literature Classroom (Q424195) (← links)
- Három magyar a Balti-tengernél. A Balti-tenger és Gdańsk Somlyó György, Pethő Tibor és Ruffy Péter szemével (Q424427) (← links)
- Szövegértésre és szövegfeldolgozásra épülő képességfejlesztés megvalósítás online tanulási környezetben (Q424998) (← links)
- Recenzió Sándor István: Író és társadalom című könyvéről (Q425004) (← links)
- Ányosról és a Gráciákról (Q425790) (← links)
- Experiences of Presence in the Novel School at the Frontier by Géza Ottlik (Q425874) (← links)
- “…it was more like a cigarette-end, than a cigarette, but we smoked it sparingly” What sort of life prepares Ottlik Géza’s School at the Frontier? (Q426129) (← links)
- Női [és férfi] testek egy 21. századi képnéző perspektívájából (Q426143) (← links)
- A versbeszéd egzisztenciál-ontológiai elköteleződéséről. [József Attila – Pilinszky János – Petri György] (Q426210) (← links)
- Olvasási kedv és kánonok a digitális korban. Gondolatok Hansági Ágnes Láthatatlan limesek című tanulmánygyűjteményéről (Q426639) (← links)
- Fragmentumok Ányos Pál életrajzához (Q426732) (← links)
- A lexikai-szemantikai transzformációkról a magyar nyelvről udmurt nyelvre történő fordításban (Q426897) (← links)
- Transformations in Udmurt translations of Hungarian folk literature (Q426898) (← links)
- A literátus nemzet megvalósulásának a komponensei (Q427106) (← links)
- Trencsényi László ajánlott olvasmányai (Q427319) (← links)
- Változó könyvészeti előképek a digitalizáció szemszögéből: Gutenber-átértelmezések, avantgard könyvmegújító törekvések e-könyves nézőpontból (Q428564) (← links)
- Szövegértelmezések. Emlékkonferencia Bori Imre munkásságáról. Újvidéki Egyetem, BTK, Magyar Tanszék (Q428891) (← links)
- „Egyszóval… a költészet” – Aranyverselemzések (Q429325) (← links)
- A perodika-digitalizálás és online szolgáltatás mai gondjai és a szegedi SZTE Klebelsberg Könyvtár gyakorlata (Q429355) (← links)
- A történelmi regény esélyei. [Gondolatok a Sasok a viharban című történelmi regény kapcsán] (Q429356) (← links)
- A „valami” jelentése Arany János költészetében (Q430129) (← links)
- A történetiség elve és a „jelen horizontja” az irodalomtanítás kánonjaiban (Q430940) (← links)
- A semmit mondás változatai és jelentései Tolnai Ottó árvacsáth verseiben (Q431223) (← links)
- Tanulói kreativitás fejlesztése digitális történetmesélés segítségével (Q431369) (← links)
- Zenehallgatási anyag és az ehhez kapcsolódó megfigyelési szempontok az alsó tagozat általános tantervű osztályainak ének-zene tankönyvei alapján (Q431766) (← links)
- Törpék és óriások (Q432110) (← links)
- Két magániskola a Horty-korszakban: Esettanulmány (Q433142) (← links)
- „Csak én írok, versemnek hőse: semmi” Kovács András Ferenc írásművészetének olvashatósága/taníthatósága a közoktatásban (Q433881) (← links)
- Filmes folyóiratok és digitális nyilvánosság (Q434125) (← links)
- A magyar folyóiratok digitalizálása, az összehangolás lehetőségei, digitális átállás (Q434305) (← links)
- Szövegértés és irodalomértés a magyarórán – egy Kosztolányi-vers példáján (Q434443) (← links)
- Az újmédiáról felsőfokon (Q434452) (← links)
- Test és hatalom viszonya az Iskola a határonban (Q434639) (← links)
- The correlation of body and power in School at the Frontier (Q434640) (← links)
- Ismerős másvilág. Thanatológiai problémák Kosztolányi Dezső Ének a semmiről című költeményében (Q434718) (← links)
- Előszó (Q435753) (← links)